مدرس زبان بدن ، مدرس سخنوری ،مدرس سخنرانی، فن بیان، سخنوری ،سخنوران

مدرس زبان بدن ، مدرس سخنوری ،مدرس سخنرانی،آموزش سخنرانی وفن بیان، فن بیان، سخنوری ، آموزش سخنرانی و فن بیان ،سخنوران - فن بیان - سخنوری

مدرس زبان بدن ، مدرس سخنوری ،مدرس سخنرانی، فن بیان، سخنوری ،سخنوران

مدرس زبان بدن ، مدرس سخنوری ،مدرس سخنرانی،آموزش سخنرانی وفن بیان، فن بیان، سخنوری ، آموزش سخنرانی و فن بیان ،سخنوران - فن بیان - سخنوری

مدرس زبان بدن ، مدرس سخنوری ،مدرس سخنرانی،آموزش سخنرانی وفن بیان، فن بیان، سخنوری ، آموزش سخنرانی و فن بیان ،سخنوران - فن بیان - سخنوری - اصول فنون مذاکره- غلبه بر ترس و اضطراب

دید نو به تبلیغات

الفخصوصیات یک فرد موفق

اگر می‌خواهید فرد موفقی باشید، باید دارای خصوصیات زیر باشید.

1- محکم و مصمم باشید نه بی نزاکت و گستاخ؛

 برای موفق بودن به این مورد توجه نماییدبعضی از افراد قدرت را با بی احترامی و بی شرمی اشتباه می گیرنددر حالی که اصلا جایگزین مناسبی نیست.

2- مهربان باشید نه ضعیف و بی اراده؛

مهربانی به معنی ناتوانی نیست بلکه نوعی قدرت استما باید آن قدر مهربان باشیم، تا به اشخاص حقیقت را بگوییممهربان و بافکر باشیم تا حرف خود را با صراحت بزنیم و موارد را همانطور که هستند بیان کنیم و دیگران را فریب ندهیم.

3- جسور باشید نه زورگو؛

می توان با جسارت در زندگی برنده شدبرای نفوذ داشتن سعی کنید جلوتر از افراد حرکت نمایید و همیشه اولین فردی باشید که مشکلات را حل می کند و متوجه نخستین نشانه مشکل و گرفتاری می شود.

4- متواضع باشید نه کمرو و خجالتی؛

کمرو بودن جلوی پیشرفت افراد را می گیردفروتنی و خجالت دو مقوله جدا از هم هستندخضوع کلمه‌ای خدایی است که شکوه و احترام را تداعی می کندبه کاربردن این کلمه در مورد انسان، خاص بودن این مخلوق خداوند را آشکار می‌کندبا خضوع، فاصله بین ما با خداوند، آسمان و ستاره ها کم می‌شود به آنها نزدیک‌تر می‌شویم و خودمان را جزئی از ستاره‌ها می‌دانیمفروتنی فضیلت است اما کمرویی و ترس، بیماری است و به همراه خود پریشانی می‌آورد.

5- عزت نفس داشته باشید نه خودبینی؛

با پیروز شدن به خود ببالید، زمانی که به آرزوهای خود دست می‌یابید افتخار کنید، در جامعه سربلند باشید اما به یاد داشته باشید که یک راهبر خوب سرافراز است، اما مغرور نیستدر حقیقت بدترین نوع تکبر، تکبر به نادانی و ناآگاهی است.

6- شوخ طبع باشید نه بذله گو؛

شوخ طبع بودن بسیار پسندیده است و فروشنده و بازاریاب موفق باید این خصلت را داشته باشد، اما نباید باعث شود بدون تفکر کاری را انجام دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی